Veronika Šibůrková

30.10.2023

Působí jako začínající učitelka a sociální pedagožka na Katolickém gymnáziu v Třebíči. V loňském školním roce se v její hodině stala událost, se kterou nepočítala. Nikdo jí na to nepřipravoval. Její žákyně se pořezala. 

Krabička podpory před sebepoškozením

Po této události jsem se rozhodla, že chci porozumět problematice sebepoškozování. Začala jsem studovat. Přihlásila jsem se na výcvik komplexní krizové intervence. Napadlo mě, že bych mohla pro děti vytvořit a sehnat pomůcky pro uvolnění. Vznikla Krabička podpory před sebepoškozením. Nejprve jsem poskládala pět krabiček. Pak jich přibylo dalších sto. Z malého projektu se stalo něco většího. Co bude dál?

Během mého výstupu představím Krabičky podpory před sebepoškozením a otevřu prostor pro sdílení.

Ke Krabičkám podpory před sebepoškozením byly vytvořeny profily na sociálních sítích:

facebook.com/vzkazynatele

instagram.com/vzkazy_na_tele/

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky